vineri, 12 decembrie 2008

voodoo si ingeri fara o aripa





Ma intreaba un prieten de ce-mi pierd timpul sa tin acest blog Nu consider ca pierd timpul ci cred ca-mi aduce un mare beneficiu prin faptul ca atunci cind am ceva de zis, zic si poate cineva vede sau...nu vede! Depinde ce interes am .Blogul este minunat atunci cind vrei sa te destresezi si cind nu ai decit putin timp la dispozitie pentru a face asta. Nu cred ca voi supara pe cineva cu acest blog ci voi reusi eu sa ma relaxez in timp scurt .In Japonia ,celor stresati li se recomanda sa infiga ace in papusele care au chipul celor care i-au suparat...voodoo nu alta ....! Aplicarea practica a celor 7 Legi ale Kybalionului nefiind la indemina oricui nu-ti ramine decit sa incerci cu papusele .Acum imi omor si eu" papuselele" cu" acele "cuvintelor .
Incep: de ce oare oameni pe care-i crezi inteligenti fac lucruri uimitori de prostesti si se expun la comentarii care pot dauna imaginii lor si a celor care sunt angrenati in acelesi actiuni cu ei?Am un amic la care tin care este un om de foarte buna intentie dar repezit si care de curind "a pus iara carul inaintea boilor " cum zice chiar el si de aici a iesit o mare vilva. Eu am sa citez motto-ul unui blog care este foarte reusit "suntem ingeri cu o singura aripa si nu putem zbura decit tinindu-ne unii pe altii de mina " asa a zis LAURA IANCU . Draga D. daca citesti poate realizezi ca nu putem zbura decit in grup...

Un comentariu:

Laura spunea...

Multumesc Carmen pentru citat :)

Cred ca suntem oameni si mai gresim din cand in cand. E omenesc. Si mai cred ca e greu sa fi tot timpul la inaltimea asteptarilor celor dragi. Viata e scurta. E bine cand putem trece cu vederea micile diferente.

"Craciun fericit!" si "La multi ani!"

Powered By Blogger