duminică, 5 octombrie 2008

ISPRAVILE UNEI ZEITE






Am fost in vacanta in Hawaii unde am auzit o interesanta legenda despre o zeita razboinica ; zeita a omorit un dragon care minca pescarii .Capul dragonului a cazut in mare iar corpul a ramas pe mal si a dat nastere unui munte Cele doua formatiuni seamana uimitor de tare cu ceea ce se pretinde ca reprezinta .Din pacate am uitat numele zeitei...poate PELE...nu -mi mai amintesc! Ce nu voi uita insa niciodata este frumusetea insulei OAHU ,felul in care soarele se scufunda in Pacific la asfintit si amabilitatea fara seaman a locuitorilor .
Am ajuns acolo dupa o lunga calatorie cu avionul si dupa ce am avut niste aventuri incredibile in NY si in ATLANTA unde colac peste pupaza am pierdut si avionul .Cind am plecat de pe aeroportul JFK din NY avioanele stateau la coada sa decoleze precum tramvaiele in depou dimineata cind pleaca pe strazi... si au intirziat si gata!Asta a fost ...am pierdut avionul.( Amanunte alta data.)
Dar nu asta e important ci ceea ce s-a intimplat in avion aproape de aterizare in Hawaii .Eau in avion citiva soldati americani care veneau din Irak .Baieti musculosi ,majoritatea polinezieni scosi in evidenta de culoarea hainelor de camuflaj pe care le purtau.Au fost in centru atentiei babelor si fetelor din avion care i-au descusut despre tot si despre toate. Politicosi si zimbitori ,ca niste vedete de cinema, au raspuns la toate solicitarile. Cind am ajuns aproape de aterizare in Honolulu ,insotitorea ne-a prezentat aeroportul,temperatura ,ne-a invatat traditionalul salut ALOHA...,, si acum, zice ea, sa aplaudam soldatii nostrii care se intorc victoriosi de la razboi"Americanii ,la comanda ,aplauda frenetic si aclama ! Impresionant ,nimic de zis ,dar ..de ce ?!...de ce au mostenit aceasta latura razboinica de la zeita lor.... poate PELE.....

Niciun comentariu:

Powered By Blogger