miercuri, 20 august 2008

Ce sa alegi




In computer la biou si acasa , in albume, inramate prin casa am nenumarate fotografii cu ADA, fiica mea Aceasta fotografie este favorita mea si am denumit-o ,,Ada cu palarie "Ea este fiica mea, unica prin existenta si personalitatea ei .Uimitor, dar este exact asa cum m-am asteptat sa fie :desteapta,frumoasa si inteleapta.Sigur nu sunt subiectiva,cum poate o mama sa fie subiectiva cind este vorba de fiica ei!!!!!!!!!!!!! Iubeste animalele si matematica. Ce combinatie !Uraste sa intirzie. Era micuta.... avea 4 ani....eu eram o mama grabita sa duca copilul la gradinita si sa ajunga la serviciu .Intr-o dimineata am luat-o pe sus ,i-am pus un mar in mina pe post de mic dejun si am iesit pe usa val-virtej sa nu intirziem. Din cauza grabei pe scari a pierdut marul.S-a intristat ,am linistit-o ca va minca la gradi ceva; am inghesuit-o in masina, in spate, sugrumata de centura de siguranta care-i ajungea cam peste nas si am plecat.Pe drum a inceput sa faca cea ce fac toti copii care se plictisesc :sa puna intrebari .Grabita,preocupata de problemele care ma asteptau la serviciu am tipat la ea .Lacrimi micute au inceput sa curga din ochisorii care ma acuzau si mi-a zis"mami, dupa ce ca ma scoli cu noaptea in cap,nu-mi dai sa maninc,imi pierzi marul pe scari acum tipi la mine ...ce viata este asta?!Da ,ce viata este asta pe care o traieste orice femeie rupta in doua parti intre serviciul,cariera ei si familia care asteapta de la ea mai mult decit poate oferi de multe ori ?!Ce sa alegi,cum sa te imparti......

Niciun comentariu:

Powered By Blogger