luni, 4 august 2008

Despre o zi

O noua zi poate fi o noua bucurie sau o noua intristare. Cum ai noroc !Uneori ,cind nu uit ,ma rog ca Dumnezeu sa-mi dea macar o zi,, medie" .Dar cum sa incepi ziua bine cind iesi de pe strada ta cu speranta in suflet ca toate vor fi ok si... nimeresti in DN1 intr-o coada de automobile de nu ii vezi capatul...in fum ...in vacarmul claxoanelor...Si asta zilnic! Speri ca lucrurile se vor indrepta si ca intr-o buna zi se vor termina toate lucrarile de pe Dn si ca vei merge la serviciu snur ca in lumea civilizata. Ah! aproape ca ajungi sa crezi ca numai in inchipurea ta exista atostrazi,soferi calmi si strazi pe care nu se lucreaza nonstop.Chiar ma intreb daca nu e chiar asa adica daca nu am visat cu ochii deschisi la locuri perfecte in care toti si toate merg ca unse .Azi ,colac peste pupaza, peste masina mea au trecut si 2 elicoptere si cum stiu ca la noi aceste aparate au obiceiul sa mai si cada cred ca e de imaginat ce am simtit ....Am ajuns la serviciu bucuroasa ca-mi intilnesc colegii si a -nceput cosmarul parcarii : impinge 3-4 masini ca sa-ti faci loc,culege de pe masini praf, ca la noi masina nu prea se spala( si daca ar fi s-o speli ,ca sa fie mereu curata, ar trebui s-o faci zilnic si s-ar duce naibi vopseaua)....in sfirsit am reusit.Am trecut si peste asta! Am intrat in lift si m-am speriat :pe linga faptul ca aveam o fata incruntata ,aveam si doua dungi negre de praf in diagonala pe obraz. M-a umflat risul : aratam ca un indian gata de razboi .,,Asa deci am gindit eu incepe razboiul zilnic. Lasa ca ajung sus si ma spal,ma machez din nou si gata!" Nu a fost sa fie ca liftul a facut hic! si s-a oprit intre etaje. Pentru doar citeva clipe timp in care am albit de spaima. Cind am ajuns in birou doream sa ucid pe cineva....aveam ochii injectati si rai si prin cap imi treaceau nenumarate moduri de a savirsi o crima ...Suna telefonul...un client...,,-Domna M., zice el, daca sunteti amabila"...,,- nu sunt!" zic eu si i-am inchis dind cu telefonul de un perete...S-a dus dracului orice chef si orice pofta sa faci ceva. Si asta se intimpla zilnic .

Niciun comentariu:

Powered By Blogger