luni, 11 august 2008

Despre obiectivitate la New York




Azi vreau sa fac citeva comentarii legate de acest subiect ,,obiectivitatea". Sa nu va mire daca parerile noaste nu coincid....este tot in cadrul obiectivitatii !!!

Anul trecut am fost in America adica in USA.Toate bune si frumoase pina a trebuit sa aleg hotelul la NY. O mare problema deoarece era prima vizita si trebuia sa stam in Manhattan ,nu stiam dupa ce criteriu sa aleg hotelul ...asa ca am sunat un prieten .,,-Draga ,zice el,



hotel Roosevelt,e ok,este elegant si sigur iti va placea ."Asa este !E un hotel elegant si impresionant, in inima orasului...Ce a uitat sa-mi spuna acest prieten a fost anul de constructie... 1900 toamna! Hotelul foarte elegant,bine amplasat dar datorita vechimii, dimensiunea camerelor si functionarea instalatiilor lasau de dorit Sa vedeti ce chestii ni s-au intimplat !Am ajuns dupa niste evenimente ,ca in filmul,, Terminalul" , la hotel ,impresionati de stralucirea si inaltimea cladirilor din oras,am facut ce e de facut la receptie,lift ,camera si..stupoare !Nu aveai loc intre pat si comoda tv sa arunci un ac dara sa treci spre geam. Oricum era inutil drumul spre geam pentru ca altceva ce a uitat prietenul sa-mi spuna a fost legat de geamuri:acestea nu se deschid decit de 2 degete ca sa inebunesti nu alta.Dupa ce ca nu era spatiu destul era si foarte cald in camera .Cum eu sunt claustrofoba m-au apucat pandaliile si cit pe ce s-o iau la, fuga ,inapoi la receptie. Dar m-am abtinut si am zis ca si miine e o zi buna si a doua zi top! la receptie. Le povestesc ,ei zimbesc gales si ne spun ca atitia mp am platit si aia este !,,- Vreau o camera mai mare platesc diferenta"Ne rezolva ajungem in camera la et 14 (asta este zic eu) ,camera buna dar ...ghetarie....Dormim cu pulovarul pe noi si a doua zi dimineata receptie,zimbete ,explicatii ,,-e o lege in NY care atunci cind temperatura este peste x grade nu e voie sa faci foc in soba "(?!) ,,-Sa inteleg ca cealalta camera era mai la nord ca acolo era prea cald" Dupa multe tergiversari si rugaminti vine un domn cu chei repara aparatul si ...avem o a treia noapte de fior si groaza in care aveam sansa sa ne coacem.Deschidem de doua degete geamul,fixam totul cu greutati ca sa nu le zboare curentul si dormim. A doua zi iar la receptie. Iar zimbete,iar rugaminti ...alt domn ,alte chei si intram in normalitate. Pacat ca era ultima zi la NY! Dimineata fiica mea merge la un bar cumpara cornuri si cafea ,in timp ce facem bagajele ,mincam si toc!toc !... la usa serviciul in camera cu platouri de fructe si brinzeturi frantuzesti,apa si cafea cu complimentele directiunii pentru neajunsurile create! Mincasem deja niste cornuri scirboase si bausem o cafea tare si fara lapte...Am plecat din camera cu gindul la bunatatile care se lafaiau pe tava Fiica mea zice,,astia parca m-au pindit si au asteptata sa mincam si apoi au trimis tavile ca sa plecam indurerati si cu regrete ca putea fi bine dar nu a fost...Prietenul meu a fost de buna intentie si poate chiar norocos pentru ca el s-a simtit bine E chestie de optica!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger